Tuesday 3 August 2021

shiruto


感谢分伙伴享🙏🏻🙏🙏
从来没有想过 我会把我亲身经历的见证分享出来 ... (文章有点长 但是我也希望因为我的分享,可以帮到和我一样拥有这样问题的你)
蒙上帝的怜悯透过 #SHIRUTO医治了我😊
一年多了,整整一年多,我很不幸地患上一种 #皮肤怪病。
而且这个怪病日复一日逐渐的严重,痒得我完全沒有办法睡觉😭 想回头这一年多的恶梦,带着无时无刻瘙痒的皮肤还要照顾年幼的孩子,夜半起来边抓痒边喂奶,更担心害怕自己的皮肤病会传染给孩子,那种生不如死的日子我是怎樣熬过来的呀?😭
在得了怪病的这段日子里,我都遇到过很多的好心人推荐产品给我尝试,甚至什么方式都试过了,中药,西药等 可是都只能夠暂时性的解缓并非得到真正的痊癒。(但是我也很感谢曾经帮助我的好心人)
直到2020年5月,透过二姐的介绍这个来自日本的Shiruto,说帮助了很多人,不妨试一下。其实那時候的我,真的完全没兴趣,也不想尝试了,还打算放弃治疗☹️ 可是因为二姐不断的鼓励我,不放弃,所以为了敷衍她,我就试下吧。
当我服用第一天是沒什么特別,可是我继续坚持服用,终于看到了自己的皮肤好转起来,让我找到重生的欲望!那种感觉无比形容啊!就这样的不放弃的服用,结果困扰我这么长一段时间的问题終於改善和逐渐好转起来,#伤口开始修復和复原,是我未曾见过的“好起来”!!而且还额外的 #解决了我长期的便秘问题,也发现 #自己的脸部皮肤被提亮起来了!
当初姐姐告诉我的時候 说真的我曾经有一丝的想法是不可能可以帮助我的问题。
后来二姐很细心的讲解让我知道什么是shiruto,为什么shiruto可以帮助修復,因为它拥有的IPPA-1成分,激活我的巨噬細胞,让我体内已经失调的问题去做出代谢和修復,才能够完完全全的对症下药。(虽然这个过程有一些难受,但我相信经历一场风雨洗礼后,天空才能出现彩虹。如果你和我一样有同样的问题,不妨一试)
我很谢谢自己当初愿意尝试😁 也很谢谢姐姐的坚持才让我好起来,也真的真心的感谢BE公司带来那么好的产品,才让我这些已经绝望的人看到了一丝的希望。Thank you BE founder
欢迎询问📲
Thanks for sharing by partners 🙏🏻🙏🙏
Never thought I would share the testimony of my personal experience... (The article is a bit long, but I also hope that because of my sharing, I can help you who have this problem like me)
God's mercy healed me through #SHIRUTO😊
For more than a year, for more than a whole year, I am unfortunately suffering from a #dermatosis.
And this strange disease is getting worse day by day, itching makes me unable to sleep at all 😭 I want to go back to the nightmare of more than a year, with the itchy skin all the time, but also to take care of the young children, getting up in the middle of the night while scratching it  Breastfeeding, I am even more worried that my skin disease will be transmitted to the child. How did I survive the days when life is worse than death?  😭
In the days when I was suffering from a strange disease, I have encountered many kind people recommending products for me to try, and even tried any method. Chinese medicine, western medicine, etc. can only provide temporary relief and not get real  get well.  (But I am also grateful to the kind people who helped me)
Until May 2020, Shiruto from Japan was introduced by my second sister and said that he helped many people, so you might as well try it.  In fact, I was really not interested at that time, and I didn't want to try it anymore. I planned to give up treatment ☹️ But because my second sister kept encouraging me and didn't give up, so in order to perfuse her, I will try it.
When I took the first day, it was nothing special, but I continued to take it, and finally saw my skin improve, which made me find the desire to be reborn!  That feeling is beyond description!  In this way, I did not give up, and the problem that had plagued me for so long was finally improved and gradually improved. #The wound started to heal and healed, which is "getting better" that I have never seen before!  !  And an extra # solves my long-term constipation problem, and also found that # my facial skin is brightened!
When my elder sister told me to tell me, I had a little thought that it was impossible to help me.
Later, the second sister gave me a very careful explanation and let me know what Shiruto is and why Shiruto can help repair, because it has the IPPA-1 component, which activates my macrophages and allows me to metabolize and repair the already disordered problem in my body.  Only then can we completely prescribe the right medicine.  (Although this process is a bit uncomfortable, I believe that after a stormy baptism, a rainbow can appear in the sky. If you have the same problem as me, you might as well give it a try)
I am very grateful to myself for being willing to try it at the beginning 😁 and also very thankful to my sister for her persistence to make me feel better, and also really sincerely grateful to BE company for bringing such a good product, so that people who have been desperate like me can see a glimmer of hope.  Thank you BE founder
Welcome to inquire📲

For more information.
想知道更多讯息。
请联系。
Please contact Bobo at
+6594574732
http://bit.ly/WhatsAppBoBo

https://bit.ly/BeyoungBoBo